Hoi, je gebruikt een niet up-to-date & onveilige browser die wij niet meer ondersteunen

We willen jou een optimale gebruikerservaring bieden en helaas ondersteunen we je browser niet meer. Je kunt onze website niet meer gebruiken in Internet Explorer, maar wel met moderne browsers . Ben je een bestaande gebruiker en wil je uren schrijven of je loonstrook bekijken? Ga dan naar het portaal .

terug Naar blog

4 redenen waarom jij bij een callcenter wil werken!

De meeste mensen hebben negatieve associaties met callcentermedewerkers, maar een callcenter is veel meer dan alleen standaard salespraatjes verkopen. In deze blog kom je erachter wat de redenen zijn waarom jij bij een callcenter wil werken. Voor wie het nog niet wist, een callcenter is een bedrijf (of afdeling) dat zich bezighoudt met telemarketing. Denk bijvoorbeeld aan telefonische klantenservice of het gericht telefonisch benaderen van prospects (potentiële klanten). Werken bij een callcenter is een populaire bijbaan voor studenten, maar waarom is dat zo?

Werken aan je toekomst

Als je bij een callcenter werkt wordt je continu gecoacht en krijg je geregeld verschillende trainingen. Op deze manier kan jij jezelf blijven verbeteren. Je leert onder andere omgaan met telleurstellingen, verkoopsignalen herkennen en om goed te luisteren naar de andere kant van de lijn. Daarnaast leer jij om door te vragen en doe jij meer mensenkennis op dan je denkt. Dit komt jou in je latere leven altijd van pas!

Flexibele werktijden

Naast dat je werkt aan jouw toekomst tijdens het werken bij een callcenter, heb je ook geluk met de flexibele werktijden. Je kan fulltime aan de slag maar ook parttime. Jouw werktijden kunnen worden aangepast aan jouw situatie en jij kan meestal je uren zo inplannen dat het voor jou goed uitkomt.

Afwisseling

De meeste mensen zullen denken dat callcentermedewerkers eentonig werk verrichten, maar niets is minder waar. Werken als callagent zal altijd afwisselend zijn. Je houdt je vaak bezig met verschillende toffe projecten: in- en outboundprojecten, kledingmerken, energiemaatschappijen en zelfs goede doelen. Ook kan jij op veel verschillende plekken aan het werk, dus jij kan de afdeling kiezen die bij jou past. Er zijn callcenters bij de overheid, de politie, banken, goede doelen, zakelijke dienstverlening, etc.

Goed betaald!

Werken bij een callcenter is voor veel studenten een populaire bijbaan. Maar waarom is dat nou zo? Een doorslaggevende factor hiervoor is het loon. Je verdient ongeveer 14 euro per uur met het werken bij een callcenter. Dit komt vooral doordat werken bij een callcenter als minder aantrekkelijk wordt gezien. Gebruik dat in je voordeel! Daar komt nog bij dat je bovenop je loon, vaak bonussen krijgt toegekend voor de succesvolle verkoop van producten en diensten. Ook krijg je vaak bonussen voor het behouden van klanten. Dus pak je kans en solliciteer hier!

Delen