Hoi, je gebruikt een niet up-to-date & onveilige browser die wij niet meer ondersteunen

We willen jou een optimale gebruikerservaring bieden en helaas ondersteunen we je browser niet meer. Je kunt onze website niet meer gebruiken in Internet Explorer, maar wel met moderne browsers . Ben je een bestaande gebruiker en wil je uren schrijven of je loonstrook bekijken? Ga dan naar het portaal .

Menu
terug Naar blog

Blog #19 Even voorstellen: Stephanie

Ik stel graag al mijn collega's aan jullie voor zodat jullie weten wie jullie nou eigenlijk aan de telefoon hebben. Deze keer is het de beurt aan Stephanie!

Hoe lang werk je al bij 365Werk?

Sinds juni 2016, dus inmiddels al 3,5 jaar!

Jij hebt het bedrijf dus flink zien groeien de afgelopen jaren, welke verandering is je het meeste bij gebleven en waar ben je het meest trots op?

De groei staat echt wel centraal als ik naar de afgelopen jaren kijk. Aan het begin wisten we lang niet alles en was het vooral veel uitzoeken met welke regels we te maken hebben. Doordat we dit allemaal zelf hebben opgebouwd hebben we ook alle kennis zelf in huis. Hier heb ik persoonlijk ook heel veel van geleerd waardoor je ook meegroeit met het bedrijf! Daarnaast vind ik het heel leuk om te zien hoe hard het team is gegroeid, en blijft groeien. Toen ik hier begon zaten we met drie mensen op kantoor, inmiddels zijn we met een team van ruim 25!

Wat zijn jouw werkzaamheden nu?

Ik ben verantwoordelijk voor een aantal grote klanten en houd alle ontwikkelingen in de wet- en regelgeving in de gaten. We zijn nu bijvoorbeeld heel druk bezig met de wet WAB. En ik ben ook verantwoordelijk voor de interne HR. Ik verzorg onze eigen verloning en houd met een aantal collega's functioneringsgesprekken. Wanneer er een nieuwe collega wordt aangenomen zorg ik dat diegene alle bestanden op tijd ontvangt en ondertekend.

Zijn jouw werkzaamheden veel verandert sinds je hier begon met werken?

Haha ja sowieso! In het begin hadden we zelfs niet echt functies. We hadden wel een scheiding dat de ene meer contact had met klanten dan de ander, maar dat was het dan ook. Het was voornamelijk alle administratie op orde krijgen en alles digitaliseren. Toen kwam er steeds meer werk bij en ben ik mij gaan richten op de HR en werd ik verantwoordelijk voor de verloning van de uitzendkrachten.

Wat heb jij gedaan voordat je bij 365Werk kwam werken?

Mijn laatste studie was Horeca Management. Nadat ik mijn diploma heb gehaald ben ik bij het Pulitzer Hotel in Amsterdam gaan werken op de financiƫle afdeling. Na een tijdje ben ik naar Friesland verhuisd en heb ik 2 jaar bij FrieslandCampina gewerkt. Daarna was ik wel toe aan iets nieuws en heb ik gesolliciteerd op de vacature bij 365Werk(die toen maar uit 2 zinnen bestond)!

Wat vind jij zo tof aan 365Werk?

Dat je bij 365Werk de vrijheid krijgt om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. Je kan (tot op zekere hoogte natuurlijk) je eigen functie indelen waardoor je echt de kans krijgt om jezelf te ontwikkelen. Daarnaast hebben we een super fijne sfeer binnen het team en hebben we vaak een gezellige borrel of bedrijfsuitje!