Hoi, je gebruikt een niet up-to-date & onveilige browser die wij niet meer ondersteunen

We willen jou een optimale gebruikerservaring bieden en helaas ondersteunen we je browser niet meer. Je kunt onze website niet meer gebruiken in Internet Explorer, maar wel met moderne browsers . Ben je een bestaande gebruiker en wil je uren schrijven of je loonstrook bekijken? Ga dan naar het portaal .

Menu
Naar blog

Blog #8 Even voorstellen: Zita

Afbeelding Blog #8 Even voorstellen: Zita

Ik stel graag al mijn collega's aan jullie voor zodat jullie weten wie jullie aan de telefoon hebben. De eerste die aan de beurt is, is Zita!

Jij hebt de eer om de reeks 'Even voorstellen' af te trappen! Hoe voelt dat? Voelt goed, ik vind het echt leuk dat je dit iedere maand gaat doen. En inderdaad een hele eer dat ik de eerste ben!

Hoe lang werk jij al bij 365Werk? Ik ben begonnen op 7 mei 2018, deze week dus alweer 5 maanden. Nu ik dit zo zeg besef ik me dat de tijd echt super snel is gegaan sinds ik hier werk.

Wat zijn jouw werkzaamheden? Ik werk als recruiter en ben verantwoordelijk voor alle vacatures in de horeca. Daarnaast behandel ik ook de losse diensten die op het laatste moment worden uitgevraagd door verschillende klanten. Misschien klinkt het zo nog een beetje vaag voor de mensen die niet weten wat een recruiter precies doet. Ik ben veel in contact met klanten en uitzendkrachten, ga bij klanten op bezoek, beantwoord de telefoon en mail, voer sollicitatiegesprekken en zorg ervoor dat de vacatures en de losse diensten vervuld worden.

En bevalt het werk je? Het werk bevalt mij zeker, ik vind het contact met klanten en uitzendkrachten heel fijn! Ook wel een leuk verhaal; 2 jaar geleden had ik een sollicitatiegesprek via een uitzendbureau. Er werd mij toen gevraagd wat mijn droombaan was. Mijn antwoord? Recruiter. Toen een vriendin de vacature van 365Werk naar mij doorstuurde was ik super blij!

Wat heb jij gedaan voordat jij bij 365Werk kwam werken? In Emmen, waar ik opgegroeid ben, heb ik een opleiding gevolgd en afgerond voor directiesecretaresse. Daarna ben ik naar Groningen verhuisd en ben ik op uitzendbasis aan het werk gegaan bij de Belastingdienst als administratief medewerker incasso. Toen mijn contract was afgelopen heb ik de switch naar DUO gemaakt. Hier heb ik langere tijd gewerkt als klantenservice medewerker. Omdat mijn contract afliep en er een reorganisatie ging plaatsvinden ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe baan. Ik kwam bij Traffic4u terecht als administratief medewerker voor een tijdelijk project. Voordat ik bij 365Werk aan het werk ging heb ik nog een jaar bij ANWB Rijopleiding gewerkt als planner/telefonist/receptionist, you name it. Ik plande hier alle lessen in, voerde intakegesprekken en behandelde binnenkomende en uitgaande telefoontjes. Van al mijn werkervaring kwam deze baan dan ook wel het meest in de buurt bij mijn werkzaamheden nu!

Wat vind jij zo tof aan 365Werk? Wat ik de afgelopen maanden heb gemerkt is dat je kan aangeven wat je echt leuk vindt om te doen. Wanneer je een taak minder leuk vindt is er altijd wel iemand die dit juist wel tof vindt. Op deze manier is er veel vrijheid. Je krijgt hier ook echt de ruimte en het vertrouwen om jezelf te ontwikkelen. Wil je iets nieuws proberen maar heb je er nog geen ervaring mee? Dan krijg je de ruimte om het uit te zoeken en uit te proberen. Dit zorgt voor een super fijne werksfeer!

Vind je het eigenlijk wel leuk om met je hoofd op de site en onze social media te komen? Ja super leuk! Heel tof om aan klanten en uitzendkrachten te laten zien wie wij zijn. Zo hebben zij ook meer een beeld van met wie ze altijd bellen en contact hebben.