Skip to content
terug Naar blog

Onze hoogtepunten van 2022!

Je bent het ongetwijfeld alweer bijna vergeten, maar toch begonnen we dit jaar nog met een lockdown. Ondertussen is alles weer 'normaal' en lijken we steeds beter te kunnen leven met corona. Door de gehele situatie is er een mooie balans ontstaan tussen het werken op kantoor en thuis. Het één keer in de week thuiswerken wordt door veel collega's als prettig ervaren. Je mist de gezelligheid en sfeer van het werken op een kantoor, maar het is onder personeel gebleken dat je thuis ook behoorlijk de vaart er in kan houden. Mede door de situatie zoals die was, heeft het thuiswerken ook zijn intrede gedaan.

Hoe gaat het met de groei? De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dit eigenlijk hartstikke goed gaat. Groei kan je in verschillende componenten berekenen. Zowel in omzet, als in het aantal collega's. We begonnen 2021 met in totaal 25 365'ers. Eind 2022 zitten we op 40(!) medewerkers en begin januari 2023 starten er ook nog eens drie nieuwe medewerkers, wat ons totaal maar liefst op 43 brengt. Een ongelofelijk mooi aantal wat gepaard gaat met de groei van ons bedrijf. We zijn alle medewerkers dan ook hard nodig. We zijn ambitieus, vooruitstrevend en denken niet na over wat er fout kan gaan.

Verder zijn er behoorlijk wat hoogtepunten dit jaar op ons pad gekomen. We hebben de flexapp gelanceerd, zijn druk bezig met het uitbreiden van Payday en hebben onze locatie in Amsterdam weer nieuw leven ingeblazen. Ongelofelijk grote projecten waarbij je af en toe ook even stil mag staan wat we dit jaar allemaal wel niet met elkaar bereikt hebben!

Flexapp

Vanaf 16 mei 2022 was de FlexApp beschikbaar om te downloaden. Een lang gekoesterde droom voor iedereen binnen 365. Hiermee hebben wij een grote stap in de wensen en behoeften van onze uitzendkrachten gezet.

Ieder jaar houden wij ook een tevredenheidsonderzoek onder uitzendkrachten. Dit onderzoek is van groot belang, want hierdoor komen ontzettend veel nieuwe kansen voor ons aan het licht. Zo ook een app. Jaren lang is hier keihard aan gewerkt en heeft ons team van developers geprobeerd zoveel mogelijk elementen te verwerken in de eerste versie van de app.

Enkele voordelen van de Flexapp: je bent altijd op de hoogte, je kan snel kosten declareren, je kan exact zien wanneer je wordt uitbetaald en je hebt inzicht in je vakantieuren. Heb jij de Flexapp toevallig nog niet? Download hem dan snel!

Payday

Samen met ABN Amro lanceerden wij in september Payday: een betaalapp waarmee de uitzendkracht de totale regie krijgt over wanneer hij/zij uitbetaald wil worden. Ideaal bijvoorbeeld als je student bent en je aan dagverloning kan doen. We zitten nu nog in een pilotfase waarin een aantal uitzendkrachten gebruik kunnen maken van de dienstverlening. In het nieuwe jaar streven wij er naar dat elke uitzendkracht hiervan gebruik kan gaan maken!

Amsterdam

Na een stop vanwege de coronapandemie hebben we dit jaar onze locatie Amsterdam weer nieuw leven ingeblazen. Karim (onze regio Sales Manager) is hierbij aangesteld en is druk bezig om onze plek in Amsterdam ook steeds duidelijker te maken. Voorlopig is onze collega hier nog alleen, maar het kan niet lang meer duren voordat dit uitgebreid gaat worden. In een aantal jaren hopen wij ook ons eigen pand en kantoor in Amsterdam te openen.

NPS

Aan het eind van dit jaar hebben wij ook weer een NPS meting gedaan onder onze klanten. Hiermee meet je de klanttevredenheid, voor ons dus een heel belangrijk onderdeel en zeker in deze periode! Na 3 weken wachten kwamen de resultaten binnen en komen we uit op een mooi score van +28! Een aantal punten waar wij volgens onze opdrachtgevers goed op scoren zijn: communicatie, snelheid, meedenkend vermogen, vriendelijkheid en betrokkenheid. Wij hebben daarnaast met het accountteam om de tafel gezeten en hebben de actiepunten voor het jaar 2023 genoteerd. We nemen de feedback waarop we beter kunnen scoren erg serieus en gaan er alles aan doen om aan de verbeterpunten te werken. De zaken waar wij momenteel al goed op scoren, willen we natuurlijk ook vasthouden!

Daarnaast hebben wij ook begin van dit jaar weer dezelfde meting gedaan onder onze uitzendkrachten. Hier scoorden wij dit jaar een +9 op. Enkele punten waar wij voor volgens onze uitzendkrachten goed op scoren: communicatie, snelheid, behulpzaam, op tijd loon ontvangen en betrokkenheid. De minder positieve ervaringen willen wij continu verbeteren, hier gaan we in 2023 ons uiterste best voor doen. Natuurlijk komt de NPS voor zowel opdrachtgevers als uitzendkrachten ook weer in 2023 terug!

Nieuwe video's op de werkvloer

Verder zijn we dit jaar ook verdergegaan met enkele nieuwe video's op de werkvloer bij onze opdrachtgevers. Zo hebben wij video's gemaakt bij FC Groningen, Effektief en PostNL. Zeer interessant en informatief om op deze manier meer over het werk te weten te komen!

Nu is ook het moment gekomen om weer vooruit te blikken op het jaar 2023. Een jaar waarin we alleen maar willen doorgroeien en onszelf nog meer op de kaart willen zetten. Wij zijn verheugd op wat er allemaal komen gaat en houden jullie hier natuurlijk ook van op de hoogte. Nu eerst genieten van het einde van 2022 en dan spreken we elkaar in 2023 weer!