Skip to content
terug Naar blog

Onze hoogtepunten van 2021!

Afbeelding Onze hoogtepunten van 2021!

In tegenstelling tot 2020 wisten we dat 2021 wederom in het teken van corona zou staan. Met veel hoop, maar ook vechtlust, zijn we het nieuwe jaar in gegaan. Hoe graag we ook uit deze pandemie willen zijn, we kunnen wel met trots zeggen dat 365Werk een pro is geworden in het omgaan met corona. Steeds weer hebben we in extreem korte tijd nieuwe opdrachtgevers gevonden waar onze uitzendkrachten aan het werk konden zodra hun eigen werk stil kwam te vallen. En soms gaat het zelfs zo goed dat we ook vacatures online moeten zetten voor deze tijdelijke klussen.

Het afgelopen jaar hadden we nog steeds een combinatie van thuis en op kantoor werken, zo schuiven we mee met de maatregelen die op dat moment van kracht zijn. En toen het mocht hebben we sinds lange tijd weer een personeelsborrel gehad. En dat was niet alleen om gezellig met zijn allen te zijn, maar ook om te vieren dat we de hoogste omzet per periode ooit hadden behaald!

Dus we groeien door? Jazeker! Omzetgroei gaat bij ons hand in hand met nieuwe collega’s aannemen. Waar we 2021 in gingen met 25 365’ers, gaan we het jaar uit met 33 collega’s! Dat is dan weer het voordeel van (meer) thuis werken; er is genoeg ruimte om nieuwe mensen in te werken.

En ook als we het over onze systemen hebben blijven we groeien en ontwikkelen. We hebben sinds afgelopen jaar een Helpdesk toegevoegd aan de website en iedereen heeft de optie om met ons te chatten in onze live chat! Daarnaast hebben we de customer journey onder de loep genomen en hebben we met alle bevindingen de doorloop van het inschrijfproces weten te verkorten met 65%! Ook is het inschrijfproces voor sollicitanten vereenvoudigd waardoor we steeds meer sollicitaties binnenkrijgen.

Een andere manier waarop we het afgelopen jaar extra sollicitaties binnen hebben gekregen is ons nieuwe Tik ‘m aan programma. Hiermee kan iedereen een kandidaat bij ons aandragen en ontvangt diegene €50 netto wanneer de kandidaat wordt aangenomen. In 2021 zijn hiermee 71 nieuwe uitzendkrachten geworven!

Aan het eind van dit jaar hebben wij ook weer een NPS meting gedaan onder onze klanten. Hiermee meet je de klanttevredenheid, voor ons dus een heel belangrijk onderdeel en zeker in deze periode! Na 3 weken wachten kwamen de resultaten binnen en komen we uit op een prachtige score van +47! We zijn dus flink gegroeid ten opzichte van de vorige NPS meting, toen kwamen we uit op een score van +36.

En nu kijken we uit op 2022. Een nieuw jaar waarvan we geen idee hebben wat er gaat komen. Maar we gaan er alles aan doen om onze klanten en uitzendkrachten zo goed mogelijk te ondersteunen en te blijven groeien!