Even voorstellen: Carly
Julia de Koning
Hoelang werk je al bij 365Werk?
Net een half jaar.
Wat is jouw functie binnen het bedrijf?
Ik ben HR medewerker. Ik houd me vooral bezig met het contact met de uitzendkrachten. We zorgen ervoor dat het proces vanaf het inschrijven tot aan het tekenen van het contract zo goed mogelijk verloopt. We zorgen er ook voor dat alle mutaties worden doorgevoerd.
Wat maakt het werken als HR medewerker bij 365Werk zo leuk?
Ik vind de afwisseling vooral erg leuk. Er is afwisseling tussen verschillende administratieve taken, maar ook in het echte klantencontact via de telefoon of chat. Als mensen naar het kantoor bellen ben ik de eerste lijn. Er zijn natuurlijk altijd standaard administratieve taken die elke week terugkomen, en ik vind het dan ook leuk om na te denken hoe dit efficiënter kan.
Wat heb je eigenlijk gedaan voordat je bij 365Werk kwam werken?
Ik heb de studie HRM afgerond. Ik ben daarna eerst een tijdje bij de gemeente aan de slag gegaan. Ik merkte dat dit niet echt iets voor mij was en ben gaan zoeken naar banen die beter aansloot bij mijn behaalde diploma en meer uitdaging gaf. Zo ben ik uiteindelijk bij de HR van 365Werk terecht gekomen.
Wat maakt volgens jou 365Werk anders dan andere uitzendbureaus?
We zijn erg betrokken en er zijn korte lijnen. Hierdoor kunnen we snel handelen. Dit kan nog wel eens ontbreken bij grote uitzendbureaus. Als we worden gebeld door een klant of uitzendkracht, proberen we die dag nog te helpen, en het liefst direct aan de telefoon. Het is dan ook leuk om dit af en toe terug te horen van uitzendkrachten. Ik denk dat dit een enorme kracht is van 365Werk.