Even voorstellen: Noa
Julia de Koning
Hoelang werk je al bij 365Werk?
Ik ben op 27 juli 2021 begonnen bij 365Werk.
Wat is jouw functie bij 365Werk?**
Mijn functie is online marketeer en ik ben verantwoordelijk voor de zichtbaarheid van 365Werk. Ons marketingteam bestaat momenteel uit 3 personen (2 fulltime en 1 parttime), dus het takenpakket is nog erg breed. Zo houd ik mij bezig met de customer journey, NPS metingen, teksten voor op de website, eindejaarsgeschenken, flyers, posters en communicatie rondom grote projecten (zoals FlexApp of PayDay). Daarnaast zorg ik ervoor dat we als team het overzicht behouden op alle werkzaamheden op onze marketingplanning. Natuurlijk komen er in de loop van de dag nog verschillende opdrachten binnen van collega's die even langs lopen.
Wat heb je eigenlijk gedaan voordat je bij 365Werk kwam werken?
Ik heb communicatie gestudeerd aan de Hanzehogeschool in Groningen. Tijdens deze studie heb ik een Engelstalige minor journalism en de specialisatie mediastiek gevolgd. Ik heb mijn meewerkstage gelopen bij een ander uitzendbureau. Hier ben ik na mijn stage ook blijven werken in de vorm van een bijbaantje. Na het afstuderen in de eerste lockdown was het erg lastig om een baan te vinden in mijn vakgebied. Daarom ben ik verder gaan kijken en heb ik tijdelijk bij een klantenservice van een grote telefoonmaatschappij gewerkt. Soms ook goed om even een stapje terug te doen om te kijken wat je nou echt graag zou willen doen. Toen kwam 365Werk op mijn pad.
Wat maakt het werken bij 365Werk zo leuk?
Voor mij is dat de manier waarop we met elkaar omgaan. Je mening wordt gewaardeerd en je krijgt enorm veel vrijheid. Hierdoor word je ook gestimuleerd om na te denken over de manier waarop we werken en hoe we dit eventueel kunnen verbeteren. Daarnaast vind ik het goed dat je nieuwe dingen mag proberen en het niet al vast staat hoe iets gedaan moet worden. Hierdoor kan je pas echt creatief aan de slag en beter worden in wat je doet.
Wat maakt volgens jou 365Werk anders dan andere uitzendbureaus?
Omdat ik bij een ander uitzendbureau heb gewerkt ga je al snel vergelijkingen maken. Wat mij vooral is opgevallen is de snelheid van communicatie en het persoonlijke contact. Zowel met uitzendkrachten als met opdrachtgevers. Ieder jaar worden tevredenheidsonderzoeken gedaan en wordt het contact op de proef gesteld. Ik vind het mooi om te zien hoe het team deze metingen zo serieus neemt en direct de schouders er onder zet om waar het kan te verbeteren. Zelfs als dit betekent dat de werkwijze bij iedere opdrachtgever of uitzendkracht anders moet. Ook zijn de korte lijnen een genot om mee te werken. Waar ik tijdens mijn bijbaan alles moest overleggen, krijg ik nu de kans om zelfstandig keuzes te maken. Hierdoor hoef je niet dagenlang te wachten op goedkeuring. Als laatste noem ik innovatie. Het speelt een belangrijke rol binnen het bedrijf (het is zelfs 1 van onze pijlers). Er wordt bijvoorbeeld voortdurend gekeken naar het inrichten van de website/app en worden er nieuwe tools ontworpen om 365Werk op alle fronten te verbeteren.